مدیرعامل پتروشیمی ایلام؛
مدیرعامل پتروشیمی ایلام گفت: در حال حاضر مشکل اصلی و اساسی پتروشیمی ایلام کمبود خوراک و کمبود آب است.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ 15 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن نجفی سمنانی  در جریان بازدید معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس از واحد بخش های متخلف پتروشیمی ایلام اظهار داشت: سد گلال به عنوان تامین کننده آب پتروشیمی ایلام در کنار سد احداث شد که با توجه به کاهش بارندگی ها طی سال گذشته و امسال به طور قطع مشکلاتی را برای سال آینده ایجاد می کند.

وی افزود: در صدد هستیم تا از سد سیمره یا از سد آب ریزی که از سمت شهرستان ایوان وجود دارد آب وارد و بتوانیم تا حدودی مشکل را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با تاکید بر اینکه در خصوص تامین خوراک هم مشکل اساسی وجود دارد، یادآور شد: برای افزایش درآمد هیدروژن مد نظر ما قرار دارد و برای استان خوراک را می توانیم از چشمه خشک و نفت شهر بخشی را تامین کنیم و مابقی از بصورت اتان مایع از بید بلند و اتان گازی از چنگان تامین می شود.

سمنانی اضافه کرد: کمبود خوراک داریم فاز دوم پالایشگاه و باید توسعه تنگ بیجار و همچنین توسعه مخازن استان هر چه سریعتر در دستور کار قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام ادامه داد: سد گلال که برای تامین آب صنعت پیش بینی شده است به میزان بارش های سالیانه بستگی دارد که الان سطح آب آن نگران کننده است.

حسن نشان زاده مقدم معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز سه شنبه از بخش های واحد گوگردزدایی. واحد hp و واحد الفین بازید کرد و در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفت./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار