قائم مقام سازمان تامین اجتماعی ؛
قائم مقام سازمان تامین اجتماعی گفت: بیمارستان زاگرس ایلام نیز همچون همه بیمارستان های کشور که به صورت هیات مدیره ای اداره می شوند از این پس به ملکی تبدیل و اداره می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ 14 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر حبیب الله حسن خانلو  در آیین معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: از میان بیمارستان های هیات مدیره ای تنها بیمارستان میلاد تهران دارای شرایط استاندارد است و به همان صورت هیات مدیره ای به کار خود ادامه می دهد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی پروژه های درمانی ایلام را بررسی کرده و در راستای تکمیل این طرح ها از جمله پروژه هایی که امکان بهره برداری آنها وجود دارد، تکمیل درمانگاه مهران با ۶٠درصد پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم این مهم با همکاری پیمانکار و مدیران مربوطه به اتمام برسد.

قائم مقام سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴٠۱ اعتبار لازم برای احداث زائر سرای اربعین در شهرستان مهران در نظر گرفته شده که مناقصه این پروژه در دست اجرا و برای طراحی فاز دوم این طرح اقداماتی صورت گرفته است.

حسن خانلو اظهار داشت: همچنین ساختمان اسناد پزشکی، درمانگاه شماره ۲ و دی کلینیک شهر ایلام در مراحله طراحی نقشه برداری قرار دارد که به زودی عملیات احداث آین مکان ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه رویکرد سازمان حل مشکلات است، گفت: در مدیریت این دوره سازمان تامین اجتماعی برای رفع مشکلات بدنبال نامه نگاری نیستیم و همه مشکلات طی یک جلسع بررسی و همه اقدامات روی میز انجام و ابلاغ می شود.

در این آیین دکتر مهیار سلیمانی به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام معرفی و از خدمات دکتر رمضانی مدیر سابق قدردانی شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار