مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از حضور ۳۴ اکیپ عملیاتی در راستای آماده سازی محورهای مواصلاتی این استان برای عبور ایمن و ارائه خدمات به زائران و گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: ۷۴ شرکت حمل و نقل مسافر، هزار و ۲۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی، در این ایام خدمات رسانی به مسافران نوروزی دارند.
کد خبر: ۱۰۳۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸ 13 March 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ دلخواه با اشاره به روزهای پایانی سال و افزایش تردد خودروها در برخی محورهای استان چون محور ایلام - مهران گفت: اولویت اصلی راهداری، ایمنی و کاهش سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی طی این ایام است.

وی به اجرای عملیات ایمن سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده های استان اشاره کرد و افزود: عملیات راهداری شامل تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جهت نما، خط کشی، نصب ضربه گیر پلاستیکی و شیار لرزاننده در راستای سهولت رفت و آمد مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام ادامه داد: نظارت بر شرکت‌ها و موسسات حمل‌ و نقل، بررسی و ارائه تاییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر از اقدامات دیگر راهداری استان برای سفرهای نوروزی است.

وی تاکید کرد: امیدواریم ایام نوروز را بدون تصادفات و جراحات داشته باشیم و مردم حتما اطلاعات مسیر خودشان را از سامانه ۱۴۱ دریافت کنند و با آمادگی کامل و اطمینان از آماده بودن وسیله نقلیه خودشان و همراه داشتن تجهیزات ایمنی اقدام به سفر کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار