رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را توانمندسازی جامعه رسانه‌ای استان در مبارزه با جنگ نرم عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۳۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 06 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد علی‌نظری اظهار کرد: امروزه دشمنان با جنگ رسانه‌ای و نرم به دنبال ایجاد اضطراب، یأس، ناامیدی و احساس بن بست و بدبینی در مردم نسبت به نظام و مسوولان هستند و رسانه‌ها وظایف و رسالت‌های سنگینی را در این زمینه برعهده دارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام افزود: در این راستا، برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام در دستور کار قرار گرفت که تعداد ۸۵۰ اثر متنی و چند رسانه‌ای شامل خبر، گزارش، یادداشت، مقاله، اینفوگرافیک، عکس دریافت شد تا با حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی، ارتقای تولیدات ارزشی و حمایت از خبرنگاران و پدیدآورندگان آثار فاخر انقلابی گام‌های بلندی برای تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم برداشته شود.

وی تاکید کرد: پس از داوری آثار ۴۰ اثر برگزیده شد و در مراسم اختتامیه که روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه در محل هتل زاگرس ایلام و با حضور مسولین ارشد استانی برگزار می شود، نفرات برتر معرفی خواهند شد.

علینظری خاطر نشان کرد:تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند برای تولید محتوای گسترده برای رسانه‌های سراسری، تربیت کادر خبری فنی استاندارد و بسیجی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی و جریان سازی رسانه‌ای از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار