مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری با همکاری جهاددانشگاهی ایلام در محل قلعه والی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 03 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالمالک شنبه زاده در دیدار رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام که به منظور هم‌افزایی برای راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیت‌های عظیمی برای انجام کارهای مشترک برای توسعه‌ استان است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی تاکنون با برگزاری استارتاپ‌ در زمینه‌ صنایع‌دستی کمک فراوانی کرده است، تصریح کرد: این نهاد در زمینه‌ رونق گردشگری نیز با فعالیت‌های اثربخش منشأ خدمات فراوانی بوده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام نیز با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی ایلام برای راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام، اظهار کرد: «هدف اصلی راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری ایلام بسترسازی توسعه کسب و کارهای نو و فراهم کردن زمینه‌های توسعه کاربرد و تجاری‌سازی محصولات نوآورانه است.»

سیدغلامرضا حسینی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این خانه در استان زمینه به ثمر نشستن ایده‌های جوانان خلاق فراهم می‌شود.

در این نشست شهریار رستمی رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، سنایی‌نژاد معاون میراث‌فرهنگی و نورالدین محسنی معاون صنایع‌دستی استان نظرات خود را درباره خانه خلاق و نوآوری بیان کردند./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار