فرماندار ویژه دهلران:
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت : تقارن دهه فرهنگی شهرستان با عملیات فتح المبین از اول تا ۱۰ فروردین ماه با ایام نوروز فرصتی برای معرفی ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف به میهمانان نوروزی است.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷ 27 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی روز در نشست ستاد اجرایی سفر این شهرستان اظهار داشت: ویژه برنامه های دهه فرهنگی دهلران از اول تا دهم فروردین ماه بمناسبت عملیات فتح المبین در دهلران با مشارکت صداو سیما اجرا می شود.

 وی با اشاره به شرایط کرونایی و تصمیم گیری در خصوص خدمات سفرهای نوروزی افزود:قطعا برنامه ها باید برابر ضوابط ستاد کرونا باشد. 

صادقی با اشاره به ویژه بودن شهرستان، هدف گردشگری بودن و ظرفیت های تاریخی ، مذهبی و دفاع مقدس اضافه کرد: باید آمادگی لازم برای استقبال از کاروان های راهیان نور و گردشگران نوروزی در صورت فراهم بودن شرایط داشته باشیم.

 وی به افتتاحیه تئاتر شرهانی در بیستم اسفندماه جاری و اختتامیه آن در ۲۲ اسفندماه جاری اشاره کرد و گفت: تئاتر ملی شرهانی ظرفیتی است که از این طریق دهلران را در حوزه های مختلف و بویژه دفاع مقدس به کشور معرفی کرد.

فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: این برنامه فرهنگی با مدیریت و مسولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مشارکت سپاه و فرمانداری و همراهی مدیران شهرستان برگزار و حسب هماهنگی انجام شده مراسم اختتامیه جشنواره با همت مدیران و معاونین صدا و سیمای ایلام بصورت زنده از شبکه استانی و برخی شبکه های ملی پخش خواهد شد.

صادقی بر ضرورت معرفی جاذبه های تاریخی شهرستان تاکید کرد و افزود: نیاز است ایام نوروز در ورودی و خروجی شهر دهلران نمایشگاه هایی برپا شوند تا ظرفیت های شهرستان را معرفی کنیم.

وی بر رصد عملکرد ادارات در ایام نوروز متناسب با وظایف آنها تاکید کرد و گفت: زیبا سازی شهر و بخش ها از دیگر موضوعاتی است که باید به جد پیگیری شوند.

وی بر ضرورت توجه نانوایی ها به تشدید ارائه خدمات در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: جایگاه های سوخت نیز در این ایام در زمینه تامین سوخت اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار