غلام زاده خبر داد:

دستگیری قاتل فراری زن ومرد لودابی

در چاقو‌کشی و شرارت در استان کاهش داشته‌ایم که نشان از عملکرد خوب پلیس با شرارت دارد
کد خبر: ۱۰۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 29 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات پلیسی و امنیتی قاتل زن و مرد لودابی را دستگیر کرد.

 در پی درگیری خانوادگی در شهر لوداب مردی حدود ۷۰ ساله همسر و برادر زن خود را با اسلحه گرم به قتل رساند.

سردار غلامعباس غلامزاده در این باره گفت: پس از وقوع قتل در لوداب و کشته شدن دو نفر زن و مرد، تیم ویژه ای از پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری قاتل فراری فعال شد.

فرمانده انتظای استان خاطر نشان کرد: پس از چند روز تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی مجرم دستگیر و به یک قبضه اسلحه نیز از وی کشف و ضبط شد.

قتل‌های خانوادگی عامل افزایش آمار قتل در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: قتل‌های خانوادگی از عوامل مهم در افزایش آمار قتل در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
غلام‌زاده اظهار کرد: اولویت نیروی انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد پیشگیری از سرقت بود و سیاست‌گذاری نیروی انتظامی بر مبنای این بود که باید سرقت ۵ درصد کاهش داشته باشیم و ما در استان ۱۹ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از استان‌های خوب در کاهش سرقت بودیم و در اکثر سرقت‌ها کاهش داشتیم که در شهرستان‌ها متفاوت بود در برخی از شهرستان‌ها ۵ درصد و در شهرستان‌‌های دیگر ۳۸ درصد نیز کاهش سرقت داشتیم که در مجموع کاهش سرقت در استان ۱۹ درصد بود.

وی در خصوص جرائم خشن در استان عنوان کرد: در کاهش جرائم خشن در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ درصد کاهش داشته‌ایم.

غلام‌زاده با ابراز تأسف از افزایش قتل‌های خانوادگی در استان افزود: قتل‌های خانوادگی عامل اصلی افزایش قتل در استان است مثلا در یکی از مناطق سه نفر از اعضای یک خانواده توسط یک نفر به قتل رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در جرائم رسانه‌ای پلیس فتا کارهای خوبی انجام داده که نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است و امسال ۷۵ مورد داشته‌ایم و در سال گذشته نیز همین تعداد بود.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به آمار خودکشی در استان اشاره کرد و افزود: خودکشی در کهگیلویه و بویراحمد به ۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در چاقو‌کشی و شرارت در استان کاهش داشته‌ایم که نشان از عملکرد خوب پلیس با شرارت دارد.

وی با بیان اینکه همین امروز ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

وی با اشاره به هفته ناجا خاطرنشان کرد: امسال به صورت گسترده ۱۰۸ برنامه در هفته ناجا داریم که ۱۱ مهرماه هفته آینده آغار می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار