مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۶۰ درصد تعهد کمیته امداد استان در بحث احداث مسکن محرومان طی سال جاری محقق شده است.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 21 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا طاهری روز دوشنبه ، تامین مسکن را یکی از خدمات کمیته امداد به خانوارهای تحت پوشش عنوان کرد و اظهار داشت: سال جاری ۲ هزار و ۴۰ نفر از خدمات مسکن کمیته امداد استان برخوردار شده اند که بخشی شامل تعمیرات جزئی و کلی، فضاهای جانبی شامل حمام و دستشویی و انشعابات لوله کشی گاز بوده است.

وی به بحث احداث مسکن محرومان هم اشاره کرد و افزود: امسال کار احداث ۵۵۰ واحد محرومان در استان شروع شد که تاکنون ۲۸۰ واحد تحویل شده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰ درصد این واحدها تحویل خانواده های نیازمند شده است، تاکید کرد: مابقی این افراد نیز در فرآیند تکمیل بوده که برخی واحدها از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

طاهری یادآور شد: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار بلاعوض مورد نیاز برای احداث این واحدها پرداخت شده است.

وی به احداث واحدهایی با مشارکت کمیته امداد ، سپاه و بنیاد مسکن هم اشاره و اضافه کرد: ساخت ۵۰ واحد نیز در این قالب در دست اقدام است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ایجاد ۶ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در حوزه اشتغال توسط این نهاد حمایتی برای سال جاری پیش بینی شده که تاکنون پنج هزار و ۷۰۰ طرح اجرا شده است.

طاهری افزود: تسهیلات حوزه اشتغال استان ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است و تا پایان سال سهم استان در حوزه اشتغال محقق خواهد شد./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار