با پیگیری‌های سارا فلاحی انجام شد:
با پیگیری‌های سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، تعداد ۱۸۰۰نسخه کتاب در قالب ۳۱ بسته سهمیه ویژه از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به کتابخانه‌های عمومی استان ایلام اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 13 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ این کتب در موضوعات مختلف و در رده های گوناگون سنی می باشند که براساس نیاز سنجی و درجه هر کتابخانه تهیه و ارسال شده اند.

سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در برنامه دیدار با کتابداران کتابخانه های عمومی استان و همچنین در مراسم افتتاحیه کتابخانه اندیشه ارکواز ملکشاهی با اشاره به اهمیت کتابخانه های عمومی در روند توسعه فرهنگ عمومی جامعه و ارتقای سطح آگاهی و دانش مردمی، بر تجهیز و نوسازی این مراکز تاکید نموده بود.

وی همچنین بروزآوری و تامین منابع مکتوب مورد نیاز کتابخانه های عمومی استان را تهیه خوراک فکری مناسب اعضا و مراجعین به این اماکن فرهنگی را مهم برشمرد و قول مساعد جهت پیگیری و اقدامات عملی در این زمینه را داد.

اهدای این تعداد کتاب به کتابخانه های عمومی استان بواسطه پیگیری های این نماینده مجلس و همچنین جدیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در راستای تحقق وعده های داده شده جهت کمک و حمایت از تجهیز و نوسازی مراکز فرهنگی بویژه کتابخانه های عمومی است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار