استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: صدای رسای مظلومیت بی‌مثال شهدای زمین فوتبال چوار باید در قالب ساز و کارهای هنری و خبری در همه سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی معرفی شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶ 12 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام‌نیا  در آیین‌ گرامیداشت سی و پنجمین سالروز بمباران مسابقه فوتبال شهرستان چوار با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم ‌انقلاب در دیدار اخیر با دست اندرکاران کنگره سه هزار شهید استان ایلام در خصوص بمباران زمین فوتبال چوار اظهار داشت: معظم له بیان کردند این حادثه‌ بزرگی است؛ باید این‌ جور حوادث در ابعاد جهانی شناخته و تکرار شود چرا که این پیام مظلومیت شهدای ورزشکار ماست؛ جرمشان این بوده است که برای سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی و برای انقلاب، مسابقه تشکیل دادند.

وی افزود: این حادثه وقیح و فجیع که سند مظلومیت مردم ولایتمدار ایلام در هشت سال دفاع مقدس است، در حالی اتفاق افتاد که ۲ تیم در حال رقابت بودند و متاسفانه باعث به شهادت رسیدن ۱۵ نفر و تعداد زیادی نیز مجروح شدند.

استاندار ایلام تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در خصوص بیان و تشریح مظلومیت این جنایت بی مانند و ضد بشریت که در قالب بمباران هوایی رخ داد، جامه عمل بپوشانیم.

بهرام‌ نیا بیان کرد: همه‌ ما باید صدای رسای مظلومیت بی مثال شهدای فوتبال چوار را در قالب همه ساز وکارهایی که در اختیار داریم در همه سطوح ملی منطقه ای و جهانی معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از ظرفیت نخبگان در عرصه های هنری و خبری و دیگر بخش های تاثیرگذار این حادثه را به همه معرفی کنیم و این‌جنایت فجیع رژیم بعث که آموزش دیده صهیونیست ها بود را به گوش همه جهانیان برسانیم.

استاندار ایلام یادآور شد: این جنایت وحشیانه ای تنها با قصد به خاک و خون کشیدن عزیزانی که جرمشان تنها این بود که سالگرد پیروزی انقلاب را با این کار جشن‌ گرفتند ، اجرا شد و این شادی که برگرفته از معنویت بود به حزن و نامیدی برای خانواده ها تبدیل شد./م

بیشتر بخوانید :
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار