بعد از بازدید استاندار از نانوایی ها، این بار فرمانداران در شهرهای مختلف استان وارد میدان نظارت و بازرسی شدند تا به نوعی خودی نشان دهند! اما از زمان بازدید استاندار وفرمانداران ،قریب به یک ماه می گذرد ولی گویا بازدید از نانوایی ها نمایشی و رقابتی بین مسئولان بوده تا بالا بردن کیفیت و بهداشت نانوایی ها !
کد خبر: ۱۰۲۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷ 06 February 2022

تابناک ایلام ، مجتبی کاور: مصرف روزانه نان در سبد غذایی مردم یکی از موضوعات بسیار مهمی است که همواره مورد توجه وبحث قرار گرفته است و همین امر باعث شده بحث تولید و توزیع و ازهمه مهمتر بهداشت نان  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

حدود یک ماه پیش بود که استاندار ایلام به عنوان نماینده عالی دولت در استان به صورت سرزده از نانوایی های سطح شهر ایلام بازدید کرد، بازدیدی که استاندار ایلام به عینه مشاهده کرد که مشکلات بهداشتی، کم فروشی، عدم رعایت ساعت پخت از عمده مشکلاتی است که مردم استان با آن دست و پنجه نرم می کنند و همین امر سبب شد استاندار ازمتولیان بخواهد در کوتاه ترین زمان ممکن و قید فوریت، وضعیت موجود را سامان دهند .

بعد از بازدید استاندار از نانوایی ها، این بار فرمانداران در شهرهای استان وارد میدان نظارت و بازرسی شدند تا به نوعی خودی نشان دهند! از زمان بازدید استاندار وفرمانداران ،قریب به یک ماه می گذرد ولی گویا بازدید از نانوایی ها نمایشی و رقابتی بین مسئولان بوده تا بالا بردن کیفیت و بهداشت نانوایی ها !

آقایان مسئول! امروز و با گذشت چندین هفته از مانور تبلیغاتی و نمایشی شما نه تها نان مصرفی با کیفیت برسفره های مردم دیده نمی شود بلکه شاهد توزیع آرد بی کیفیت در برخی شهرستانهای استان نیز هستیم. استانی که شهرستان دهلران به تنهایی بیش از 50 درصد گندم مورد نیازآن را، آن هم با کیفیت بالا تولید می کند. حال سوال است گندم و آرد این استان، بخصوص شهرستان دهلران از کجا تامین می شود؟ که باید مسئولان امر پاسخ گوی افکار عمومی باشند !

متاسفانه امروز در شرایطی که قوت غالب مردم نان است همه ما شاهد افزایش قیمت نان ،کاهش وزن و بی کیفیت شدن آن روی سفره های مردم هستیم وانتظار می رود مسئولان نظارتی و بهداشتی حداقل در بحث سلامت و بهداشت مردم در بحث نان توجه جدی داشته باشند چرا که امروز سلامت مردم در گرو نظارت های بهداشتی است که در برخی نانوایی سطح شهر دهلران دیده نمی شود !

آقایان مسئول ! با بازدید نمایشی ، فرمایشی شما مشکلات نان ودیگر مشکلات این شهرستان حل نمی شود باشد در میدان عمل و با بررسی کارشناسی و نظر کارشناسان امور را جلو ببرید نه با جولان  و داستان نویسی در فضای مجازی ...!

آقایان فرماندار ! شهرستان دهلران یکی از شهرستانهای مهم استان ایلام است که طبق آمارها مصرف نان در این شهرستان جایگاه ویژه ای در سبد خانوارها دارد اما عدم توجه مسئولان و نظارت جدی آنها بر نانوایی های این شهرستان با بازدید نمایشی ، فرمایشی و چند قطعه عکس هیچ خدمتی به مردم واز همه مهتر بالا رفتن کیفیت نان نمی کند .

آقای صادقی !دید و بازید ها برای گره گشایی از مشکلات مردم کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیری است اما این دید و بازید ها باید خروجی بدور از حرکات نمایشی وتبلیغاتی  داشته باشد چرا که هم مردم و هم رسانه ها منتظر عملیاتی شدن وعده های شما در حوزه های مختلف بخصوص بالا رفیت کیفیت نان هستند !/م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار