فرمانده انتظامی شهرستان چوار:
فرمانده انتظامی شهرستان چوار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت:این طرح با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و اراذل و اوباش اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 07 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ افشار شاهمرادی، با اشاره به موفقیت آمیز بودن طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تاثیر آن بر ثبات امنیت پایدار بیان داشت: این طرح در چند روز گذشته با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

او دستگیری ۳ متهم تحت تعقیب مقام قضائی و دستگیری ۲ سارق اموال، توقیف ۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف، کشف مقادیری مواد مخدر سنتی و تذکر به ۱۲ خودرو شیشه دودی را از دیگر نتایج مثبت این طرح عنوان کرد.

او گفت: متهمان دارای سوابقی از قبیل، حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، خرید و فروش مواد مخدر و سرقت هستند که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار