فرمانده انتظامی شهرستان مهران
فرمانده انتظامی شهرستان مهران، از شناسایی و دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش متهم به شرارت و درگیری، در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 01 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سروش اصل مرز بیان داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و در پی کسب تماس‌های دریافتی با مرکز ۱۱۰ خبری مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش و درگیری با کارکنان یکی از داروخانه‌های شهرستان مهران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی، با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، متهم که از افراد شرور و سابقه دار بوده را به همراه سه نفر دیگر از افراد شرور ساکن در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاه خود در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر کردند.

سرهنگ اصل مرز با اشاره به این که در بازرسی‌های به عمل آمده از متهمان آلات و لوازم شرارت از جمله چاقو وقمه کشف شد، یادآور شد: متهمان پس ار تشکیل پرونده ضمن تحویل به مرجع قضائی، از آن طریق روانه زندان شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار