استاندار ایلام خواستار راه‌اندازی دفتر مستقل نفت و گاز چنگوله در این استان شد و افزود: تحقق این مهم می‌تواند در پیگیری امورات نفت و گاز چنگوله تسریع ایجاد کند.
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 31 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا امروز دوشنبه در ادامه پیگیری ها و رایزنی های خود در مرکز این بار در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران پیگیر خواسته ها و مطالبات استان در این حوزه شد.

وی در این دیدار افزود: قرار گرفتن افراد در سمت های سازمانی خود از دیگر مطالبات مهم در حوزه نفت و گاز استان بوده که نیازمند مساعدت لازم از طرف وزارت نفت است.

 استاندار ایلام در خصوص تولید بنزین پیرولیز خواستار تسریع در اجرای این پروژه در میدان نفتی چنگوله و فرایند انتخاب مشاور آن شد و گفت: لازم است در خصوص تهیه خوراک و میعانات برای پتروشیمی ایلام نیز تمهیدات لازم ایجاد شود.

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار نیز بر پیگیری خواسته ها و مطالبات استان در حوزه نفت و گاز تاکید کرد.

در پایان این نشست معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درخصوص درخواست ها و مطالبات استاندار و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار