با تلاش های فرماندار سیروان، نانوایی های منطقه مولفه های کاری از جمله تولید نان مرغوب، ساعت منظم کاری صبح و عصر، موارد بهداشتی را رعایت کرده اند و در طول تاریخ سیروان اجرای این موضوع مهم بی سابقه بوده است .
کد خبر: ۱۰۲۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 26 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ فرماندار شهرستان سیروان اظهار داشت : تولید نان مرغوب و رعایت مسائل بهداشتی و ساعت کاری منظم از وظایف نانوایی ها در سطح شهرستان است که طی تائید کارشناسان و متولیان امر، خوشبختانه این موضوع در سطح نانوایی های شهرستان رعایت شده است.

علیرضا رئیسی در بازدید سرزده از نانوایی های سطح شهرستان با اشاره به اینکه در گذشته برخی از متصدیان نانوایی ها نسبت به حقوق شهروندان بی توجه بوده اند و این مهم در دستور کار بازرسان قرار گرفته است،افزود: اگر چنانچه به مسائل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود، بدون شک کیفیت نان بهتر خواهد شد و شاهد رضایت عمومی مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس های آموزش با کمک فنی و حرفه ای برای افزایش مهارت بیشتر،نیازمتصدیان نانوایی در سطح شهرستان است که انتظار می رود این موضوع در دستور کار قرار گیرد، اظهار داشت: بازرسی از سطح نانوایی های سطح شهرستان تشدید می شود و این مهم در راستای ایفای حقوق شهروندان است.

فرماندار سیروان از طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای نانوایی منطقه با هدف کیفیت سنجی و رعایت حقوق مشتریان به صورت ویژه در دستور کار بازرسان خبر داد و تصریح کرد:در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، طرح ویژه کیفیت سنجی، رعایت ساعات کار و تکریم مشتریان توسط نانوایی‌ها اجرا می شود.

رئیسی با بیان اینکه طی نظرسنجی های انجام شده و اعلام رضایت عمومی مردم از نحوه پخت نان در طول چند روز گذشته کلمه" ما می توانیم " را به اثبات رسانده است، خاطرنشان کرد: تلاش ها نتیجه داد و انتظار می رود که متصدیان نانوایی ها در سطح شهرستان مولفه های تعریف شده را رعایت کنند و هر روز شاهد تولید با کیفیت نان در سطح منطقه باشیم ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار