مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام؛
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: نجاتگران این جمعیت پس از اعزام به مناطق برفگیر با رهاسازی این تعداد خودرو گرفتار در برف به بیش از یک هزار و ۷۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 21 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر علی اکبری مطرح کرد: ۴۸۶ خودرو گرفتار در برف در محورهای ارتباطی این استان  رهاسازی شده اند.

وی گفت: ۲۵ تیم امدادی هلال احمر در محورهای ایلام به چوار، چوار به ایوان، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، ایلام به چرداول، ایلام به تنگه ارغوان، ایلام به دره شهر محدوده مله پنجاب و پاکل، ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به مهران، دهلران به میمه، سیروان به ایلام، چرداول به چهارمله و آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

علی اکبری  از کمک امدادگران و نجاتگران هلال احمر به ۴ خانوار روستایی گرفتار در برف در مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی خبر داد و افزود : علاوه بر امدادرسانی به این خانواده، اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی بین آنها توزیع شده است.

وی ادامه داد: یک زن باردار توسط امدادگران و نجاتگران این جمعیت از برف و کولاک در روستای سرتنگ شهرستان ایوان نجات و به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:  ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار