مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: این مجموعه برای مقابله با وقوع هرگونه حوادث احتمالی از جمله سیل، قطع گاز ناشی از بارش‌ها و ورود توده هوای سرد در فصل زمستان آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۱۰۲۳۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 21 January 2022

به گزارش تابناک ایلام، عباس شمس‌اللهی روز پنجشنبه در نشست کمیته مقابله با بحران افزود: شرکت گاز استان با آمادگی کامل برای مقابله با وقوع حوادث احتمالی طبیعی، غیرمترقبه یا هرگونه حوادث دیگر، اتفاقات را در شبکه توزیع گاز مدیریت می‌کند تا آحاد مختلف مردم در مصرف گاز دچار کمبود یا مشکل نشوند.

وی اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی درباره احتمال شدت بارندگی‌ها در اقصی نقاط استان، همه کارکنان شرکت گاز در واحدهای ستادی و شهرستان‌ها در حالت آماده‌باش بوده، همچنین تجهیزات شرکت گاز نیز برای مقابله با حوادث آماده بکار هستند و تاسیسات و شبکه گازرسانی استان بطور مداوم رصد و پایش می‌شوند.

شمس‌اللهی ادامه داد: شرکت گاز استان با نصب تجهیزات استاندارد و انجام تعمیرات پیشگیرانه در ایستگاه‌ها و تاسیسات خود و نیز ایجاد هماهنگی بسیار مناسب بین همکاران در اقصی نقاط استان، سبب اطمینان‌ خاطر مردم در هنگام وقوع حوادث و بلایای طبیعی برای خدمات‌رسانی پایدار می‌شود،

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام حفظ آمادگی کامل برای مقابله با بحران را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: همه کارکنان شرکت گاز استان به ویژه نیروهای امدادی در حال آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع حوادث، از بروز هرگونه خسارت و آسیب به تاسیسات گاز، شبکه و ایستگاه‌ها جلوگیری شود و خللی در روند گازرسانی به مشترکان ایجاد نشود.

 به گزارش تابناک ایلام؛ شمس‌اللهی با بیان اینکه حضور پرسنل آماده بکار در ادارات گاز شهرستان‌ها در این شرایط با تجهیزات کامل یکی از ضروریات اساسی است، گفت: اقدامات به موقع پیمانکاران نسبت به پر کردن کانال‌های حفر شده که مستعد ایجاد شرایط نامناسب و آسیب‌رسان در مواقع بارندگی‌های شدید، از اهمیت بالایی برخوردار است.

شمس اللهی افزود: آمادگی کامل واحدهای پشتیبانی منابع انسانی، مخابرات، IT، تدارکات کالا برای تامین تجهیزات مورد نیاز و برخورداری تمامی خودروهای شرکت از سلامت فنی و تجهیزاتی و همچنین اقدامات موثر نشت‌یابی از تاسیسات و خطوط در این شرایط، ضرورت دارد. 

وی یادآور شد: برای پایداری گاز اقداماتی از جمله لوپ کردن و اتصال خطوط و ایستگاه‌ها از جمله بخش میمه زرین آباد و هلیلان برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است که باعت بالا رفتن تاب‌آوری شبکه در این مناطق می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار