مدیرکل بازرسی ایلام؛
تمدیرکل بازرسی ایلام گفت: تحریم‌های ظالمانه و محدودیت منابع مالی سبب شد آنگونه که باید پروژه درمانی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در استان مورد توجه قرار نگیرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳ 20 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی اصلانی افزود: اعتبارات پروژه‌های ملی از طریق مرکز تامین می‌شود و با توجه به نوع نگرش مدیران ذیربط در سطوح ملی درخصوص میزان توجه به این پروژه، محدودیت منابع مالی طی سال‌های گذشته، تکمیل این پروژه درمانی در استان ایلام زمان‌بر شده است.

وی گفت:  پیگیری عملیات ساخت، تجهیز، پیشرفت به موقع این پروژه درمانی جزو وظایف دستگاه‌های اجرایی است و وظیفه بازرسی کل استان نظارت بر اجرای قوانین در اجرای پروژه است.

اصلانی مطرح کرد: خوشبختانه از سال ۹۷ پروژه بیمارستان رازی از سوی وزارت بهداشت مورد توجه قرار گرفت و به منظور تکمیل به شرکت مادر تخصصی ساخت، توسعه و تجهیز مراکز درمانی که وظیفه ساخت مراکز بیمارستانی و بهداشتی را برعهده دارد، واگذار شده و بیشترین میزان پیشرفت این پروژه مربوط به ۳ سال گذشته بوده است.

وی بیان داشت: با توجه به تأکیدات مکرر ریاست قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور مبنی‌بر پیگیری پروژه‌های مهم و اولویت‌دار، از زمان ورود به استان، بازدیدهایی همراه با کارشناسان جهت پیگیری و رفع مشکلات این پروژه انجام شده است.

اصلانی  ادامه داد : قابل قبول نخواهد بود که پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استان که از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است، پس از گذشت ۱۲ سال به صورت ناقص و با ایرادهای بسیار به بهره‌برداری برسد بلکه باید این پروژه به‌صورت کامل و بدون نقص افتتاح شود تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار