نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان خرداد سال آینده هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار بدون اینترنت در حوزه انتخابیه نداریم.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 20 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛بهزاد علیزاده بیان داشت: تا پایان خرداد سال آینده روستاهای بالای ۲۰ خانوار فاقد اینترنت در این حوزه انتخابیه وجود نخواهد داشت.

وی گفت:مجوز لازم از وزیر نفت برای گازرسانی به این تعداد روستا گرفته شده که ۹ روستای آن در شهرستان دهلران است و روستاهای بیشه دراز و کاور نیز جزو این روستاها هستند و امیدواریم در دهه فجر گاز رسانی به آنها کلنگ زنی شود.

علیزاده مطرح کرد:برای رفع مشکلات آب شرب روستای کاور نیز یک دستگاه آب شیرین کن با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی می شود و امیدواریم با برگزاری مناقصه تا قبل از فرارسیدن فصل گرما مشکل آب شرب این روستا مرتفع شود.

وی افزود:در حوزه اشتغال از ۲۰ هزار میلیارد ریال محل صندوق عدالت و توسعه به استان ها برای اشتغال جوانان در روستاها بهره گیری شود.

علیزاده  ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبارات آب شرب شهرستان دهلران در سال جاری خبر داد و تصریح کرد : این اعتبار می تواند بخشی از عقب ماندگی ها در این حوزه را جبران کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار