رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر در مجموع ۵۴۸ تماس با اورژانس ۱۱۵ برقرار و در این راستا ۱۸ مصدوم بدلیل لغزنده بودن زمین با شرایط شکستگی و آسیب به مراکز درمانی ایلام منتقل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 20 January 2022

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ ، دکتر صیدنور علیمرادی بیان  داشت: از ابتدای آذرماه و با آغاز طرح زمستانی، نیروهای اورژانس ۱۱۵ ایلام با لوازم و تجهیزات کامل در آماده باش هستند. برای اجرای این طرح، ۱۳ پایگاه شهری،۳۰ پایگاه جاده ای با ۳۶۰ نیروی عملیاتی به مصدومان احتمالی امداد رسانی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین ۳۹ نفر در این استان طی ۹ ماهه سال‌ جاری در معرض استنشاق گاز CO قرار گرفته اند که از این تعداد هفت نفر جان باخته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۲ هزار و ۷۸۳ مورد مشاوره تلفنی به تماس گیرندگان با ۱۱۵ ارائه و ۲ هزار و ۴۲۲ مورد مزاحمت تلفنی نیز ثبت شده است.

علیمرادی یادآور شد: هم اکنون ۴۴ پایگاه جاده ای، شهری و هوایی در سطح استان فعال هستند که از این تعداد ۳۰ پایگاه جاده ای، ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه نیز هوایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار