دادستان دهلران:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و با مخلان امنیت اجتماعی با قاطعیت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 19 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز جباری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار کرد: دادستانی به عنوان مدعی العموم و برابر قانون با کسانی که در مراسم عزا و عروسی و موارد دیگر اقدام به تیر اندازی می‌کند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی به نقش بزرگان اشاره کرد و گفت: قطعاً معتمدین و سران طوایف می‌توانند نقش مؤثری در جلوگیری از استفاده از سلاح در مراسم داشته باشند و انتظار داریم بزرگان در این راستا با جدید و حساسیت بیشتری ورد کنند تا مانع حوادث ناگوار در سطح شهرستان باشیم.

بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدان در حل و فصل موضوعات اجتماعی

معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران عنوان کرد: با بهره گیری از ظرفیت بزرگان و معتمدان در حل و فصل موضوعات اجتماعی می‌تواند نقش موثری در پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی دارد.

لطیف صادقی بیان کرد: فرمانداری این شهرستان با همکاری امام جمعه شهرستان برای برگزاری جلسات تخصصی با معتمدین و جوانان و ریش سفیدان طوایف آمادگی کامل را دارد

وی تصریح کرد: برگزاری چنین جلساتی هم باعث هم فکری و هم افزایی و از طرفی پیشبرد اهداف شورای فرهنگ عمومی و تقویت ارتباط مردم و دولت و اجرای میز خدمت و پیشبرد مباحث فرهنگی خواهد شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار