مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۴۰۰ سبد معیشتی مواد غذایی بین خانواده های مددجوی این نهاد در شهر سیل زده مورموری از توابع شهرستان آبدانان توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۹ 18 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری در حاشیه بازدید از منازل مددجویان آسیب دیده این شهر بر اثر سیل اظهار داشت: این سبدهای معیشتی شامل برنج، روغن ، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، کنسرو و اقلام دیگر بوده که بین همه مددجویان کمیته امداد شهر مورموری توزیع شده است.

وی با ذکر اینکه ارزش هر یک از این سبدهای غذایی بیش از چهار میلیون ریال است، ادامه داد: این کمک ها با مشارکت کمیته امداد و سایر دستگاه ها تهیه و توسط امدادگران این نهاد توزیع شده اند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با اشاره به اینکه منازل مسکونی هشت خانواده مددجوی شهر مورموری از حادثه سیل آسیب دیده اند، یادآور شد: این تعداد خانواده علاوه بر این بسته های معیشتی پیش از این و در نخستین روز پس از حادثه سیل, کمک‌هایی شامل بسته های معیشتی هفت میلیون ریالی، کارت خرید نقدی پنج میلیون ریالی، پتو، موکت، رختخواب و برخی نیز بخاری گازی از کمیته امداد دریافت کرده که ارزش کمک های صورت گرفته به هر خانواده بیش از ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گفته طاهری، برخی خانواده های مددجوی شهر مورموری که در اثر سیل لوازم خانگی آنها آسیب دیده نسبت به تعمیر لوازم آنها اقدام خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار