اولین زن شهردار استان ایلام در شهر پهله از توابع شهرستان دهلران منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 17 January 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ با حکم حسن بهرام نیا استاندار ایلام لیلا پیری بعنوان شهردار شهر پهله منصوب شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در این آیین گفت: مدیریت شهری پیشانی هر شهری بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است که همه ارگان های مسوول باید با تعامل ، همراهی ، وحدت ، هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها و پیگیری ها به عمران شهری کمک کنند

لطیف صادقی بر ضرورت همکاری و همراهی مدیران با شهردار جدید که از فرهنگیان منطقه است، تاکید کرد و افزود: همه باید با تعامل و برنامه ریزی در تسهیل امور شهر همکاری کنند تا در این منطقه محروم شاهد عمران شهری در شهر پهله باشیم.

وی با اشاره به ششمین دوره فعالیت شوراها و تجربیات لازم اعضا یادآور شد: شوراها با تسلط به قانون ، مقررات و دوری از هرگونه حواشی ، رعایت انصاف ، تلاش شبانه روزی و توجه به جایگاه شورا در قانون خادم مردم باشند.

فرماندار ویژه دهلران به سومین سفر خود به بخش زرین اباد در این مدت اشاره کرد و افزود: زرین آباد از مناطق محروم شهرستان است که امیدواریم با همکاری همه شاهد خدمات خوبی در دولت سیزدهم به این بخش باشیم.

امام جمعه دهلران نیز گفت: شورا و شهرداری با تعامل و سایر دستگاه ها نیز با همکاری خود زمینه توسعه عمران شهری پهله را بیش از پیش فراهم کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی با اشاره به برخورداری 2 شهرستان ملکشاهی و هلیلان از مزایای طرح ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: نیاز است بخش زرین آباد نیز در این طرح دیده شود تا شاهد محرومیت زدایی در منطقه باشیم.

وی با دعوت از استاندار ایلام برای سفر به بخش زرین اباد گفت: خوشبختانه دو شهر پهله و میمه از نعمت گاز برخوردار شدند ولی توجه به جاده این بخش و جاده چمسرخ و بخش کشاورزی و دامداری و بهداشت و درمان ضروری است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار