فرماندار شهرستان سیروان:
فرماندار جدید سیروان در اولین روز کاری خود با بازاریان و جمعی از مردم دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و سوخت دارندگان خودروهای سنگین که در شباب تامین می شد از طریق مدیر منطقه نفتی ایلام رفع مشکل کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 16 January 2022

به گزارش تابناک ایلام، علیرضا رئیسی در جمع برخی بازاریان شهر لومار بر رعایت قیمت منصفانه و رعایت حقوق آحاد مختلف مردم تأکید کرد و گفت: مردم در چند سال گذشته بدلیل عدم نظارت ها شاهد افزایش سرسام آور قیمت اجناس بوده اند ولی امروزه این موضوع در دستور کار دولتمردان قرار خواهد گرفت.

رئیسی تصریح کرد: افزایش چند برابری اجناس ضروری مردم نسبت به جاهای دیگر کشور قابل قبول نیست و می بایست بازاریان انصاف را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان سیروان افزود: تعامل بازاریان با دولت می تواند زمینه ساز توسعه باشد و از این طریق قیمت اجناس نیز منصفانه خواهد شد و دیگر نیاز به نظارت نخواهد بود.

رئیسی با بیان اینکه انتظار میرود که بازاریان منطقه کمک کنند تا اولین قدم برای ساماندهی شهرستان برداشته شود، افزود:اگر مردم بتوانند مایحتاج خود را عادلانه تهیه کنند به یقین دیگر مشکلات با کمک مردم حل خواهد شد.

رئیسی طی بازدید میدانی از نانوایی های سطح شهرستان افزود: می بایست نان با کیفیت تحویل مردم داده شود و با کسانی که سهل انگاری و یا کم فروشی و یا گران فروشی، کنند برخورد می شود.

وی با بیان اینکه دولت در همه زمینه ها به متصدیان نانوایی ها کمک می کند و این وظیفه نانوایی در قبال مردم را دوچندان می‌کند، اظهار داشت: نانوایی های سطح شهرستان باید با تولید نان با کیفیت رضایت عمومی مردم را جلب کنند.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه نانوایی های منطقه می بایست علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی به تهیه نان با کیفیت هم توجه ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: بازرسی از سطح نانوایی های سطح شهرستان تشدید می شود و این مهم در راستای ایفای حقوق شهروندان است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار