معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: همه کارمندان دستگاه های دولتی باید موظف به تزریق دز سوم واکسن کرونا شوند تا ایمنی جامعه تداوم پیدا کند.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 16 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ جهانگیر رستمزاد در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: وضعیت پایدار کرونا اکنون به دلیل افزایش تزریق دز اول و دوم واکسن در جامعه است به همین دلیل باید بسیج همگانی برای تزریق دز سوم مجدد صورت بگیرد.

وی افزود: افزایش پوشش واکسیناسیون موجب تداوم حفظ سلامت و پایداری شرایط کرونا در جامعه و استان می شود.

معاون اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: در نشست قرارگاه کرونا هفته قبل هفت مورد بتصویب رسید که اجرایی شده یا در دست اجراست.

رستمزاد تاکید کرد: با توجه به گزارش های آمده به منظور بررسی میدانی و کنترل بهتر شرایط قرار است نشست آتی قرارگاه کرونا در مهران برگزار و از بازارچه و وضعیت مرز بازدید به عمل آید.

وی به نظارت مستمر آموزش و پرورش و پایش مداوم مدارس و وضعیت سلامت دانش آموزان تاکید کرد و گفت: نباید با غفلت از مدارس به وضعیت پایدار کرونا لطمه زده شود.

وی به ضرورت فرهنگ سازی و تبلیغ برای تزریق دز سوم واکسن کرونا در بین افراد جامعه ، زدن ماسک و تداوم رعایت پروتکل ها به ویژه در بین بازاریان و اصناف و پرهیز از تجمع در اجتماعات شلوغ تاکید کرد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار