استاندار ایلام
استاندار ایلام گفت: بدنبال بارندگی های شب‌ گذشته، سیل و طغیان رودخانه های فصلی، 117 میلیارد تومان به اماکن مسکونی و تجاری و زیرساختهای بخش کلات مورموری خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 16 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛حسن بهرام در گفت گو با خبرنگار ما اظهار داشت : از این میزان خسارت وارده 97 میلیارد تومان مربوط به اماکن عمومی و زیرساخت های شهر و روستاهای تابعه و ۲۰ میلیارد ریال آن نیز خسارت به وسایل و لوازم و اموال شخصی مردم بخش کلات مورموری وارد شده است.

وی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات وارده درحوادث طبیعی افزود: شایسته است همه دستگاه های اجرایی بخصوص شهرداری و منابع طبیعی از تجربه این حادثه استفاده کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن با توسعه فضاهای سبز و نهضت درختکاری و همچنین احداث سازه های سنگی ملاتی در مجاری بالادستی و جلوگیری از سیلاب های مخرب، از تکرار اینگونه حوادث تلخ و ناگوار جلوگیری کنند.

استاندار ایلام با قدردانی از مشارکت همه نهادهای دولتی و مردمی، نمایندگان استان و اصحاب رسانه، اضافه کرد: شعار دولت مردمی آقای دکتر رئیسی در تعامل و مشارکت همه دستگاههای اجرایی و تشکلهای مردم نهاد در سیل مورموری عینیت پیدا کرد و به یک الگوی عملی و خاطره خوشی برای مردم تبدیل شد و بخشی از فشارهای روحی روانی اهالی مورموری را کاهش داد./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار