معاون بهداشتی آموزش و پرورش ایلام:
معاون بهداشتی و پرورشی آموزش و پرورش ایلام گفت: همه مربیان و دست اندرکاران مهد کودک ها در استان باید دز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 16 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سعداله پورمیرزا در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: با توجه به اینکه به تازگی نظارت و فعالیت مهدهای کودک ها به آموزش و پرورش واگذار شده باید تلاش کنیم سلامت این اماکن حفظ شود.

وی افزود: از آنجایی که کودکان زیر ۶ سال واکسن تزریق نمی کنند و بیشتر آنها در مهدهای کودک هستند، به منظور حفظ سلامت آنان باید مربیان و دست اندرکاران فعال در مهد کودک ها واکسینه شوند.

پورمیرزا به نظارت و بررسی وضعیت سلامت محیط و تهویه هوا در مهد کودک ها اشاره کرد و گفت: گروه های مختلف علاوه بر نظارت از مهد کودک ها به مدارس نیز نظارت می کنند.

معاون بهداشتی و پرورشی آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: مدارسی که از نظر بهداشتی دچار مشکل بودند، مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات آنها برطرف و قرار شد یک مدرسه غیرانتفاعی که امکان اصلاح وضعیت نداشت، بزودی جابجا شود.

پورمیرزا بیان داشت: اکنون کلاس ها به صورت حضوری و مجازی در جریان است و از اولیا و مربیان مدارس خواسته شده که از ورود دانش آموزان علائم دار به کلاس و مدرسه خودداری کنند.

وی تصریح کرد: دانش آموزانی که علائم سرماخوردگی دارند، بطور معمول آموزش خود را به صورت مجازی دنبال می کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار