نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع امهال وام‌های کشاورزی که سررسید آنها سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ می باشد هفته گذشته در جلسه هیات دولت مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ 15 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهزاد علیزاده در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت :موضوع امهال وام‌های کشاورزی که سررسید آنها سالهای ۹۹ و ۱۴۰۰ می باشد هفته گذشته در جلسه هیات دولت مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهزاد علیزاده اظهار داشت: این موضوع در کمسیون اصلی دولت تایید و مصوبه آن جهت تعیین تکلیف فردا بعدظهر در جلسه هیات دولت احتمالا نهایی و جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح شرط بهره مندی استفاده کنندگان از بخشودگی سالهای قبل حذف و وامها به مدت ۳ سال تمدید خواهند شد.

علیزاده با اشاره به امهال و تمدید یک ساله وام‌های زلزله استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این زمینه مکاتبات و دیدارهایی با وزیر کشور، وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل بحران کشور داشته و خواستار تسری امهال وام‌های کشاورزی استان ایلام به استان کرمانشاه شده که امیدوارم با این درخواست موافقت و کشاورزان زیان دیده استان ایلام نیز از این مزیت بهره مند شوند.

نماینده مردم حوزه جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خشکسالی های سالهای اخیر حسابی کشاورزان را اذیت و این بخش مولد را متضرر و غیر مفید کرده است اظهار داشت تمدید و تنفس تسهیلات بخش کشاورزی و دامداری یکی از مهمترین دغدغه ها و اولویت‌های کاری بنده بوده و در این راستا بیشترین وقت، نامه نگاری و دیدار با وزرا و متولیان را داشته و پیگیریهای متعددی را انجام داده ام.

وی اظهار امیدواری کرد :با اجرای مصوبه دولت و همچنین موافقت با تسری وام‌های استان ایلام به کرمانشاه بخشی از مشکلات این عزیزان مرتفع شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار