یرییس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: یک تیم مجرب از اساتید برجسته از دانشگاه علامه طباطبایی آسیب شناسی رسانه های استان ایلام را انجام می دهند.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 13 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سجاد صیدی افزود: به صورت تصادفی تعدادی از آثار فعالان رسانه برای این تیم کارشناسی فرستاده می شود تا مورد بررسی قرار بگیرند و همچنین مقرر شده است پرسشنامه ای در مورد وضعیت رسانه ای استان از سوی این تیم کارشناسی طراحی و تدوین و برای پاسخگویی در اختیار فعالان رسانه ای قرار بگیرد تا جواب های این پرسشنامه توسط تیم کارشناسی تجزیه و تحلیل شود.

وی گفت:کارگاه آموزشی امروز اولین دوره از آموزش های خانه مطبوعات بعد از شیوع کرونا است که به علت شیوع این ویروس آموزش ها متوقف شده بود و تلاش برای تولید محتوای حرفه ای از اهداف این کارگاه است.

صیدی مطرح کرد: خروجی نتایج بررسی های این تیم کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی باعث غنای رسانه ای استان ایلام خواهد شد و نقاط قوت و ضعف های مطبوعات استان شناسایی می شود.

وی ادامه داد:در ادامه کارگاه های آموزشی متعددی مطابق با سرفصل های مطبوعات از جمله خبرنویسی در فضای مجازی و روزنامه نگاری آنلاین با استفاده از دانش و تجربه اساتید مجرب و متبحر مطبوعات استان ایلام، مرکز و حتی دیگر استان ها برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار