نماینده ولی فقیه در استان ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت :مسایل و مشکلات مردم استان و منطقه با مسولان جدید در میان گذاشته شده است و استاندار جدید قول همکاری داده اند و انتظار می رود که در اولین فرصت به این منطقه سفر داشته باشند که هم در جریان رشادت ها و دلاوری های این منطقه قرار گیرند و هم در جریان مشکلات مردم منطقه آشنایی بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹ 12 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام ‌الله نور کریمی تباردر جمع مردم دهستان آسمان آباد در صحن مطهر امامزاده پیر حمزه (ع)، اظهار کرد: از تلاشی که همه خواهران و برادران برای برگزاری یادواره برزگ شهدای ایل خزل در آسمان آباد داشته اند تقدیر می کنم که به‌عنوان یک مبنا برای برگزاری یادواره شهدا نه‌تنها در استان بلکه در سطح کشور مورد توجه قرار گرفته است که از نیروهای مردمی در برگزاری یادواره‌های شهدا استفاده شود.

وی بیان داشت : برگزاری با شکوه یادواره شهدای ایل خزل نشان داد که امروز علی رغم همه توطئه های دشمنان و‌ جنگ نرم فرزندان و نسل جوان امروز ادامه دهند راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند.

وی افزود: سند شایستگی خدمت به شما عزیزان، جانبازی و رشادت ها و تعداد شهدای این شهر است که باید مشکلاتی که مطرح شد خواسته های دور از انتظاری نیست و در طول سال های گذشته بی توجهی هایی به این مناطق صورت‌گرفته که لازم است توجه بیشتری به این منطقه از سوی مسولان کشوری و استانی صورت گیرد.

وی ابراز کرد: مسایل و مشکلات مردم استان و منطقه با مسولان جدید در میان گذاشته شده است و استاندار جدید قول همکاری داده اند و انتظار می رود که در اولین فرصت به این منطقه سفر داشته باشند که هم در جریان رشادت ها و دلاوری های این منطقه قرار گیرند و هم در جریان مشکلات مردم منطقه آشنایی بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: تلاش و فداکاری که ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند حماسه و افتخاری بزرگ است که بعد از بیش از هزار سال پرچم اسلام و تشیع به اهتزاز درآمد.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: عظمتی که انقلاب اسلامی و عزتی که مردم ایران اسلامی دارند بی نظیر است و امروز هم دشمنانی داریم، امروز انقلاب اسلامی در سطح جهان حرف های زیادی برای گفتن دارد و دشمن از همان ابتدا در برابر عظمت مردم ایران اسلامی به مقابله برخواست.

امام جمعه ایلام بیان کرد: جمهوری اسلامی در کوتاه ترین زمان می تواند مشکلات مردم را حل کند و امروز توانسته ابرقدرتی آمریکا را به چالش بکشد و امروز سیل جمعیت میلیاردی برای پذیرش اسلام ناب محمدی جاری شده و دشمنان نظام و اسلام و انقلاب از این امر واهمه دارند.

وی ابراز کرد: دشمن فکر می کرد که با به شهادت رساندن سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، نور مقاومت و حرکت ایستادگی در برابر نظام سلطه را خاموش کنند اما همانطور که خون امام حسین (ع)بیدار کننده و احیاگر اسلام ناب محمدی بود، شهادت حاج قاسم سلیمانی برای آنان نتیجه عکس داشت و موجب خشم و انزجار جهانی بر علیه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی شد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: امروز برای رسیدن به پیروزی نهایی با استقامت مردم ایران اسلامی با پیشرفت های علمی رو به جلو حرکت می کنیم و ابرقدرتی که ما را تهدید می کرد آنچنان عاجز و درمانده است که سر تسلیم در برابر ملت ایران فرود آورده است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: در آیات و روایات اسلامی تاکید شده است که بعد از هر سختی و مشکلی، پیروزی حاصل می شود و به امید خداوند متعال صبح پیروزی با صبر و مقاومت مردم نزدیک است.

تبدیل دهستان آسمان آباد به بخش مطالبه به حق مردم این دیار است

امام جمعه شهرستان چرداول نیز  در جمع مردم دهستان آسمان آباد در امامزاده پیر حمزه (ع) اظهار کرد: دشمن برای اولین بار در عملیات میمک طعم تلخ شکست را از مردم غیور عشایر استان به ویژه ایل خزل چشید.

حجت الاسلام احمد امرایی یادآور شد: مردان مرد و همرزمان با غیرت دینی و ملی این دیار، در شکاف دره ها و شیارهای میمک حضور یافتند و فرزندان ایل خزل با خون خودشان پیمان اخوت با ارتش بستند و دشمن را در عملیات ذوالفقار شکست دادند.

وی با تقدیر از حضور‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع مردم آسمان آباد، گفت: دهستان آسمان آباد این ظرفیت را دارد و با مردمانی با این سلحشوری و دشمن ستیزی که دارد به بخش ارتقا یابد و این موضوع خواسته و مطالبه به حق مردم آسمان آباد است.

حجت الاسلام امرایی خاطر نشان کرد: امید است که به یمن حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و توجه استاندار ایلام این مطالبه به حق مردم آسمان آباد به زودی تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار