مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: هر نانوایی در صورت دریافت سه بار پرونده تخلفاتی در تعزیرات حکومتی تعطیل و لغو جواز می شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰ 12 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  علی لطفی  در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: با توجه به مهلت یک ماهه استاندار به نانوایی ها در راستای اصلاح ساعت پخت، تعطیلی خودسرانه ، کاهش وزن چانه، بی کیفیتی نان و همچنین افزودن مواد غیر مجاز خوراکی بازرسی ها بصورت مستمر از نانوایی ها افزایش می یابد و اگر نانوایی تخلفات مکرر داشته باشد، پس از کسر سهمیه در نوبت های اول و دوم ، در نوبت سوم تعطیل و توسط اتاق اصناف لغو مجوز می شود.

وی تاکید کرد: اتحادیه خبازان موظف شده آموزش های لازم در زمینه مشتری مداری و مهارت ‌پخت نان را به نانوایی ها ارایه کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام همچنین به شایعه گرانی برخی اقلام اشاره کرد و گفت: متاسفانه شهروندان در پی این گزارش ها اقدام به خرید بیش از اندازه و احتکار کرده اند که در این راستا باید به منظور جلوگیری از این اقدام ناشایست که موجب کمبود اقلام در بازار می شود، اطلاع رسانی صورت گیرد.

لطفی همچنین از فرمانداران خواست با توجه به اینکه فرماندار می تواند در شهرستان‌هایی که فاقد اداره تعزیرات هستند، دبیر کمیته اقدام تنظیم بازار از بین سایر دستگاه ها انتخاب کنند، هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هنوز کمیته اقدام تنظیم بازار در شهرستان‌ها تشکیل نشده و با توجه به اهمیت این کمیته که کار نظارت بر مصوبات تنظیم را بر عهده دارد، باید هرچه سریعتر فرمانداران نسبت به تشکیل این کمیته اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: برای شهرستان‌هایی که نزدیک مرکز استان و فاقد اداره تعزیرات می توان اکیپ های گشت در هفته اعزام کنیم./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار