مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانشجو و دانش آموز در استان مورد حمایت کمیته امداد هستند.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 12 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانشجو و دانش آموز در استان مورد حمایت کمیته امداد هستند، بیان داشت: بسیاری از این دانشجویان و دانش آموزان از نخبگان علمی و فرهنگی استان بوده که خدمات ویژه نخبگی از کمیته امداد دریافت می‌کنند.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان و نیازمندان استان توسط کمیته امداد ارائه می‌شود که بخش عمده‌ای از آن خدمات فرهنگی و علمی بوده که در راستای توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه کمیته امداد مناطق آسیب زا در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی را در استان شناسایی کرده است، ادامه داد: به همین منظور خدمات ویژه‌ای برای ارائه به نیازمندان این مناطق طرح ریزی شده است که از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار داریم در این زمینه کمیته امداد را همراهی کند.

وی در ادامه به موضوع ترویج فرهنگ زکات در استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که سازمان تبلیغات اسلامی نیروی انسانی و امکانات مناسب را در این زمینه در اختیار دارد انتظار داریم این سازمان در زمینه تأمین مبلغین و ترویج فریضه زکات در روستا‌ها و مناطق دور دست با دبیرخانه شورای زکات استان همکاری کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار