مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: ۲۹۸ حادثه در سال جاری تاکنون توسط این جمعیت در مناطق مختلف استان امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ 09 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری اظهار داشت: چهار هزار و ۳۳۰ نفر در این حوادث که توسط بیش از ۲ هزار نجاتگر امدادرسانی شده است خدمات امدادی هلال احمر را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: همچنین در این حوادث ۱۲۰ مصدوم توسط بالگرد و آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و ۹ نفر هم به صورت سرپایی توسط امدادگران این جمعیت مداوا شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام با بیان اینکه ۴۴۷ خودروی امدادی مجهز به تجهیزات امداد و نجات برای امدادرسانی این حوادث بکارگیری شده و عمده این حوادث جاده ای بوده اند، یادآور شد: این حوادث شامل جاده ای ۱۶۶ مورد، کوهستان ۶۹ مورد، خدمات مناسبتی ۱۹ مورد، خدمات حضوری ۱۳ مورد، آتش سوزی ۶ مورد، غرق شدگی ۶ مورد، زلزله ۲ مورد، سیل و آب‌گرفتگی یک مورد، شهری هشت مورد، صنعتی و کارگاهی ۶ مورد و هوایی یک مورد بوده است.

به گفته علی اکبری ، ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به عموم مردم هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار