مدیر امور آبفای شهرستان ایوان
بهروزی گفت: در راستای توسعه شبکه آب و بهره مندی مردم از آب شرب، امور آبفای شهرستان ایوان، اقدام به لوله گذاری و توسعه ۱۱۰ متر شبکه آبرسانی در شهرک نبوت شهرستان ایوان به صورت امانی نمود.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 04 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ فتح الله بهروزی مدیر امور آبفای شهرستان ایوان بیان داشت: با توجه به رشد جمعیت و پدیده مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌های شهرستان و در نتیجه روند رو به رشد توسعه روستا‌ها به دلیل ساخت مسکن، این موضوع باعث افزایش تقاضای آب شرب در مناطق روستایی شده است.

او تصریح کرد: لذا عوامل اجرایی این امور با رعایت کامل استاندارد‌های لازم، اقدام به توسعه شبکه آب شهرک نبوت شهرستان ایوان، به طول ۱۱۰ متر نمود.

او از تداوم این فعالیت‌ها و خدمات تا زمان رسیدن به یک وضعیت پایدار در روستا‌ها خبر داد و گفت: خدمات این امور با توجه به بضاعت مالی خود تا کسب رضایتمندی مردم ادامه خواهد داشت.

مدیر امور آبفای شهرستان ایوان همچنین از شستشوی تمامی مخازن آب شرب روستایی و شهری این شهرستان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و یادآور شد: بدین منظور ۳۵ مخزن به حجم ۱۷۰۳۰ مترمکعب از مخازن ذخیره و توزیع آب بر اساس برنامه زمانبندی شده توسط عوامل اجرایی این امور با همکاری مراکز بهداشتی شستشو و گندزدایی گردید./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار