معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی با توجه به عملکرد مثبتی که در کنترل و ردیابی بیماران کرونایی داشته باید با قوت ادامه یابد.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵ 02 January 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمدسبحان حسنی در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی یکی از برنامه های موفقی بود که در زمان شیوع کرونا با کمک به دانشگاه علوم پزشکی توسط سپاه با جدیت تمام اجرا شد و کمک کار کادر درمان بود.

وی نقش رسانه ها را در مدیریت بحران موثر برشمرد و افزود: باید از ظرفیت رسانه ها همچنان در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و بهداشت آن استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: بهداشت مدارس باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا مدارسی که امتیاز پایین دارند، وضعیت بهتری پیدا کنند.

حسنی یادآور شد: با توجه به مناسبت های متعدد پیش رو اعم از گرامی داشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهادت حضرت زهرا (س) باید در اجرای برنامه ها و اجتماعات رعایت پروتکل ها افزایش یابد تا مجدد شاهد شیوع کرونا نباشیم.

وی تاکید کرد: نظارت بر رعایت پروتکل ها در این ویژه برنامه ها بر عهده دستگاه مجری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام همچنین خواستار بررسی در مورد واقعی بودن تست های پی سی آر افرادیکه از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور می شوند، شد و گفت: باید این مسأله بدقت مد نظر قرار گیرد.

حسنی، افزایش واکسیناسیون مادران باردار و تزریق دز سوم واکسن کرونا را از دیگر موارد مهم بر شمرد و اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر باید اقدام کنند.

وی همچنین از شهرداری ایلام خواست با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی به افکار عمومی را انجام دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار