معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اکنون با توجه به سویه جدید امیکرون در جهان و کشور اعلام خطر شده و باید همه پروتکل ها به ویژه واکسیناسیون دز سوم با جدیت پیگیری شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 30 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ رستم زاد افزود:هیچ کدام از مراکز واکسیناسیون نباید در شهرستانهای ایلام تعطیل شده و همگی باید فعال باشند.

وی گفت:پیگیری برای تامین واکسن، تزریق آن و همچنین اطلاع رسانی برای ترغیب مردم به تزریق دز سوم باید همچنان ادامه داشته باشد.

رستم زاد بیان داشت: حق جابجایی مراکز واکسیناسیون در شهرستان ها در صورت تعیین مرکز جایگزین با محوریت فرماندار داده می شود و هیچ اداره ای نمی تواند تجهیزات و وسایلی که در اختیار این مراکز با مصوبه ستاد کرونا قرار داده است، بردارد.

وی ادامه داد:بر اساس اعلام آموزش و پرورش دانش آموزان به شدت دچار افت تحصیلی شده اند و باید اولیا به این مهم توجه داشته و تنها در صورتیکه دانش آموز دچار علائم است، مانع ورود حضوری وی به مدرسه شود.

وی از آموزش و پرورش شهرستان ها، فرمانداران و مدیران این مدارس خواست نسبت به رفع ایراد بهداشتی در راستای حفظ سلامت دانش آموزان پیگیری لازم انجام دهند.

رییس قرارگاه استانی کرونا از فرماندار مهران خواست نظارت جدی بر وضعیت بهداشتی بازارچه مرزی مهران داشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار