استاندار ایلام در جلسه شورای اداری؛
استاندار ایلام گفت :من تنها آمده ام و تنها خواهم رفت ،می توانستم همچون استانداران قبلی حداقل یک معاون را به همراه خود به استان بیاورم ،اما برای استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند استان برای خدمت به مردم استان را در پیش گرفتم .
کد خبر: ۱۰۱۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 26 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در جلسه شورای اداری اظهار داشت :امروز جلسه شورای اداری تشکیل شد تا از زحمات یک برادر عزیزی در یک‌مسئولیت ایفای نقش کرد تشکر و برادری دیگری این مسئولیت را عهده دار شود. 

وی افزود :شعار دولت ما ،کار تلاش و روحیه جهادی است ،عقب ماندگی ها و کارهای زمین مانده زیادی داریم ،باید با سروسامان دادن به طرح های بر زمین مانده به مردم امید دهیم .  استاندار ایلام گفت:اعتماد مردم آسیب دیده است و باید بر اساس گفتمان دولت با خدمت گذاری به مردم این اعتماد از دست رفته را به مردم باز گردانیم . 

وی با اشاره به اینکه امروز باید کمربندها را بسته ،پاشنه کفش ها را کشیده و برای رفع مشکلات مردم شب و روز نشناسیم، افزود :جلسه فوری امروز بر اساس همان مشی جهادی دولت برای انجام کارهای بر زمین تشکیل شد. 

  بهرام نیا افزود :انتصاب سه فرماندار در یک روز بر خلاف عرف اداری در راستای مدیریت زمان و داشتن روحیه جهادی بر اساس منشور ابلاغیه ریاست جمهوری صورت گرفت . 

وی یادآور شد :نشست شورای اداری امروز نیز در همین راستا صورت گرفت ،قرار بود دو تودیع و معارفه صورت گیرد که یکی از آنان در مأموریت اداری بود و سر وقت نرسید.امروز معاونت سیاسی معارفه و فردا معاون توسعه کار خود را آغاز خواهد کرد  و مراسم معارفه تابعد  برگزار می شود. 

استاندار ایلام بیان داشت : رویکرد دولت جدید کاملا مغایر با رویکرد دولت قبل است و انتصابات نیز بر اساس مطالبه مردم و قبول رویکرد های دولت از سوی مدیران جدید صورت می پذیرد .

  وی افزود :هر چند آقای فتاحی نیرویی معتقد و اصولگرا ست ،اما هرکسی انقلابی باشد زیر چتر حمایتی دولت و استان هستند.  بهرام نیا یادآور شد :در نظام جمهوری اسلامی کار کردن برای مدیران به منزله دو امدادی است .  وی بیان داشت :معاون سیاسی و امنیتی جدید استانداری ،چهره ای کاملا شناخته شده برای مردم استان است ،هویت ایشان از حیث انقلابی ،فساد ستیزی و جهادی  کاملا شناخته شده است .

استاندار ایلام با اشاره به اینکه آقای حسنی برای معاونت سیاسی و امنیتی استانداری واجد شرایط لازم است افزود :من تنها آمده ام و تنها خواهم رفت ،می توانستم همچون استانداران قبلی حداقل یک معاون را به همراه خود به استان بیاورم ،اما برای  استفاده از ظرفیت نیروهای توانمند استان برای خدمت به مردم استان را در پیش گرفتم ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار