شانزدهمین مرکز ترک اعتیاد اقامتی میان مدت استان ایلام روز یکشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در شهرستان چرداول افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 26 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیرکل بهزیستی ایلام در این آیین با ذکر اینکه امسال تاکنون یک هزار و ۲۵۰ نفر در مراکز ترک اعتیاد استان پذیرش شده اند، افزود: نحوه درمان مصرف کنندگان مواد مخدر پذیرش شده در این مرکز بصورت غیر دارویی و مدت زمان اسکان آنها بین یک تا سه ماه است.

زهرا همتی پرداخت یاری برگ برای ترک مصرف مواد به افراد نیازمند و پرداخت تسهیلات اشتغال را از جمله حمایت های این اداره کل از مصرف کنندگان موادمخدر و بهبود یافتگان از دام اعتیاد عنوان کرد.

وی با اشاره به شناسایی ۳۱۹ معتاد متجاهر در ایلام تاکید کرد: امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان یاری برگ به مصرف کنندگان مواد مخدر و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه درمان به معتادان متجاهر پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین از معرفی ۳۹ بهبودیافته اعتیاد در سال جاری به بانک ها برای دریافت تسهیلات اشتغال خبر داد و یادآور شد: امسال ۱۹ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات به این افراد پرداخت شده است.

همتی همچنین به اشاره به افتتاح مرکز اقامتی میان مدت بهبود عصر زاگرس در چرداول اضافه کرد: این مرکز با هدف درمان مصرف کنندگان مواد مخدر افتتاح و با ظرفیت ۳۰ نفر دارای کادر پنج نفره متشکل از تیم بهبود، نگهبان و آشپز است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار