حضور استاندار ایلام در وزارت راه وشهرسازی وانعقاد تفاهم نامه نشان داد که ایشان بخوبی میان بر رسیدن به توسعه استان از طریق رفع مشکلات زیر ساختی استان را شناسایی کرده است .حضوری اثرگذار که کفه ترازوی آن از  صدهها جلسه ،گفتگوی رسانه ای و سخنرانی در مجلس و....نیز سنگین تر است .
کد خبر: ۱۰۱۷۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱ 23 December 2021

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::استاندار ایلام در استمرار دیدارهای خود با وزرای دولت ،روز گذشته با وزیر راه وشهر سازی دیدار و گفتگو کرد ،دیداری اثر گذار که تفاهمات صورت گرفته در برگیرنده طیفی از اقدامات موثر در راستای رفع مشکلات زیر ساختی ،راه و مسکن و مهمتر از آن تخصیص صد درصدی اعتبارات این حوزه خواهد بود .

هرچند دولت با اختصاص بودجه به طرح های متعدد استان ها مسیر خود برای تحقق اهداف توسعه ای براساس برنامه های تدوین شده را دنبال می کند ،اما رایزنی ،پیگیری و در پیش گرفتن مسیرهای مکملی همچون لابیگری در لایه های بالادستی مدیریت ،روند رفع مشکلات استان را تسهیل خواهد بخشید .

استاندار جدید ایلام در مدت کوتاه حضور خود در راس مدیریت ارشد استان با در پی گرفتن مسیرگفتگو و رایزنی با مسئولین تراز اول کشور  نشان داده است که در کنار تجربه مدیریتی ،از درک درستی از مدیریت بر پایه تعامل و گفتگو برای رفع مشکلات استان برخوردارند.

آنچه که در دیدار روزگذشته حسن بهرام نیا در دیدار با وزیر راه وشهرسازی روی داد ،نشانه های مثبت وامیدوار کننده ای از تحقق اهداف و برنامه های دولت در استان ایلام در حوزه های گوناگون خصوصا ،زیرساخت های استان را به همراه دارد ،نشانه هایی که تحقق صدر در صدی آن در گرو همراهی و تعامل دیگر مولفه های تاثیرگذار همچون نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

اگرچه حضور یک تنه مدیریت استان در دیدار با وزرای دولت و اخذ قول وقرارهای امیدوار کننده برای  گره گشایی از  مشکلات استان موید عزم و اراده مدیریت جدید استان برای رفع مشکلات استان است ،اما می طلبد این موضوع مهم از سوی نمایندگان استان نیز پیگیری شود .

بدیهی است که با وجود تلاش های صورت گرفته از سوی دولت های متعدد ،استان ایلام از حیث زیر ساخت ها با ضعف و کاستی های فراوانی مواجهه است ،ابن سالها حتی فرصت اربعین نیز نتوانست آنچنان باید وشاید در خدمت توسعه استان ورفع مشکلات زیر ساختی آن قرار گیرد ،مشکلاتی که تا این لحظه روند توسعه استان را نیزکند نموده است.

حضور استاندار ایلام در وزارت راه وشهرسازی وانعقاد تفاهم نامه نشان داد که ایشان بخوبی میان بر رسیدن به توسعه استان از طریق رفع مشکلات زیر ساختی استان را شناسایی کرده است .حضوری اثرگذار که کفه ترازوی آن از  صدهها جلسه ،گفتگوی رسانه ای و سخنرانی در مجلس و....نیز سنگین تر است .

 تخصیص صد در صدی اعتبارات ،احداث راه ورفع مشکلات حوزه مسکن ،بهسازی راههای روستایی ،احداث راه ایوان ایلام ،دره شهربه آبدانان ،تونل کبیرکوه ،قاضی خان بدره ،بدره لومار ،مورموی ،دهلران ،گرازان وبهسازی راه اصلی صالح آباد یلام ،حمیل ،جاده اصلی مهران ،دهلران اندیمشک ،محور ایلام ملکشاهی مهران ،راه مهران به پایانه ،کنارگذر مهران ،وبهسازی گردنه قلاجه . چهار خطه کردن مسیر ایوان به قلاجه به طول 30کیلومتر .

رفع مشکلات مجتمع مسکونی 165واحدی کارکنان استانداری ،تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های مسکن مهرشهرهای استان ،تامین زیرساخت های فضای سبز ،خیابان ،مسجدو فضاهای ورزشی مسکن مهر با اعتبار 110میلیارد تومانی .

همچنین تامین اعتبار 2هزار میلیارد تومانی جهت آماده سازی اراضی تخصیصی طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان های استان جهت الحاق زمین و آماده سازی آن از جمله تفاهماتی بود که در دیدار روز گذشته استاندار ایلام با وزیر راه وشهرسازی صورت گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار