مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: بیشترین دریافت نزولات جوی استان از روز جمعه تا صبح امروز متعلق به بخش مورموری شهرستان آبدانان با ۷۴ میلیمتر بارندگی است.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 19 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر ملکی اظهار داشت: ایستگاه های باران سنجی ماژین دره شهر با ثبت ۷۰ میلیمتر و آبدانان با ۶۱.۳ میلیمتر در رده های بعدی بیشترین میزان دریافت نزولات جوی قرار دارند.

وی افزود: رتبه های بعدی بیشترین دریافت باران متعلق به ایستگاه های باران سنجی دهلران با ۴۷، دره شهر ۴۶.۳ و ارکواز ملکشاهی ۴۰.۶ میلیمتر بود.

مدیرکل هواشناسی ایلام با اشاره به اینکه طی مدت یاد شده ایستگاه فرودگاه شهر ایلام نیز ۱۷ میلیمتر را نشان داده است، تاکید کرد: کمترین باران دریافتی هم در ایستگاه های باران سنجی هم متعلق به چوار با پنج، صیدنظری با ۶ و صالح آباد با هفت میلیمتر ثبت شده است.

ملکی یادآور شد: شهر ایلام از ابتدای فصل بارش تاکنون ۵۲ میلی متر بارندگی داشته که به نسبت سال گذشته ۷۰ درصد و نسبت به بلند مدت ۶۹ درصد کاهش داشته است، همچنین از ابتدای فصل بارش تاکنون در میان مرکز شهرستان ها دره شهر با ۱۱۲ بیشترین و مهران با ۹ میلی متر کمترین بارش را داشته است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار