مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۴۸ میلیارد ریال اعتبار از سهم وزارت ورزش برای ساخت چهار سالن این استان که پیشرفت بیشتری داشتند، جذب و در قالب اوراق به پیمانکاران تحویل شد و عملیات اجرایی آنها بزودی آغاز می شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶ 19 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مظفر علی شایی اظهار داشت: در مصوبات سفر رییس جمهور ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل هشت باب سالن ورزشی از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات ملی و استانی تصویب شد.

وی در خصوص استخر موسیان نیز افزود: برای این پروژه قرار شد از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت ۴۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص یابد و سهم ورزش و جوانان نیز ۴۰ میلیارد ریال بوده که ۲۸ میلیارد ریال آن جذب شده و مابقی نیز در بودجه سال ۱۴۰۱ تخصیص خواهد یافت.

علی شائی ادامه داد: در خصوص زمین‌های فوتبال نیز سهم وزارت ورزش و جوانان که ۱۲ میلیارد ریال بود جذب شد و چهار زمین دیگر که اعتبارات آنها باید از محل اعتبارات استانی تامین شود، هنوز تخصیص نیافته که در صورت تخصیص این پروژه به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: هفت باب زمین چمن مصنوعی داشتیم که چهار مورد آن به صورت سهم ۵۰ درصد از طرف وزارتخانه ایجاد می‌شود که ۱۱۰ میلیارد ریال آن از وزارتخانه جذب شده است.

علی‌شائی گفت: همچنین در شهرستان هلیلان در ۲ سال گذشته یک زمین چمن بزرگ با همکاری وزارت نفت و بنیاد مستضعفان افتتاح شد و ۲ زمین مصنوعی کوچک نیز در ۲ روستا در حال احداث است که یکی از آنها ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار