مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۱۸ نقطه پرخطر از جاده های استان در سالجاری به منظور ایمن سازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای اصلاح می شود که امیدواریم با تخصیص اعتبارات به موقع در سال جاری این نقاط حادثه‌خیز اصلاح شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 15 December 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه مطرح کرد: عملیات ساخت و بهسازی ۵۴ پروژه راه روستایی در این استان در دست اجراست که با بهره‌برداری از آنها وضعیت راه‌های روستایی بهبود می‌یابد.

وی گفت: از ابتدای سال تا کنون چهار کیلومتر نیوجرسی، ۷۶۰ کیلومتر خط کشی، ۳۲ کیلومتر روشنایی راه و تونل و یک هزار و ۵۲۰ عدد تعمیر و نصب تابلو علائم توسط این اداره کل انجام شده است.

دلخواه افزود:  به منظور نگهداری پل ها و ابنیه فنی، عملیات تنقیه ۴۰۰ دستگاه پل و تنظیم بستر و لایه روبی بیش از ۵۰ دستگاه پل بزرگ نیز در اولویت برنامه کاری قرار دارد.

وی از ثبت ۲۵ میلیون و ۶۳۴ تردد وسایل نقلیه از اول سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام  تصریح کرد: طرح راهداری زمستانی با حضور دستگاه های خدمات رسان نظیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، پلیس راه، نیروی انتظامی، مرکز فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و سایر نیروهای امدادی با هدف آمادگی زمستانه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در تامین امنیت و عبور و مرور در محورهای برف گیر و گردنه‌های کوهستانی در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ایلام از اول آذرماه آغاز شده است.

وی افزود:این طرح با ۲۴ اکیپ راهداری به همراه تجهیزات و ماشین آلات بصورت شبانه روزی در جاده های ارتباطی این استان آماده ارائه خدمات هستند.

دلخواه مطرح کرد:بیش از ۱۰ هزار تن نمک و شن برای نمک‌پاشی جاده‌ای هنگام روزهای یخبندان در راهدارخانه‌های استان ذخیره شده است.

وی گفت:هم اکنون در استان ۱۴ راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد که برای استقرار ماشین‌آلات و پرسنل در حین اجرای طرح زمستانه ساماندهی شده‌اند و بخشی از این راهدارخانه‌ها نیز به اسکان کسانی که در جاده‌ها مانده و دچار مشکل می‌شوند، اختصاص می‌یابد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار