جانشین انتظامی استان ایلام:
جانشین انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ایلام و کشف چهار قبضه سلاح غیر مجاز و خودرو مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵ 12 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی بیان داشت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان ایلام پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۴۸ ساعت گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی در اجرای این طرح طی عملیات‌های جداگانه ۶ سارق را شناسایی و در مخفیگاه شان دستگیر کردند، افزود: همچنین ماموران انتظامی موفق به کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو مسروقه و کشف هفت فقره انواع سرقت شدند.

جانشین انتظامی استان ایلام کشف چهار قبضه سلاح غیر مجاز و ۴۹ فشنگ جنگی، را از دیگر نتایج این طرح دانست و گفت: امنیت و سلامت اجتماعی شهروندان از خطوط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند با رفتار مجرمانه خود باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند پلیس برابر با قانون وبا قاطعیت برخورد می‌کند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه، متهمان پس از تشکیل پرونده در برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار