پیگیری ها جواب داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : اداره راهداری و حمل نقل جاده ای و پیمانکار موظف به تکمیل واریانت کارخانه گچ دهلران و حذف نقاط حادثه خیر دیگر است .
کد خبر: ۱۰۱۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ 11 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛   بهروز جباری در حاشیه بازدید از واریانت کارخانه گچ دهلران  در گفت گو با خبرنگار ما گفت : متاسفانه این نقطه به خاطر پیچ ها ی خطر ناک باعث خسارات مالی و جانی برای شهروندان تبدیل شده است. 

  وی بیان داشت : تعلل و عدم تکمیل این واریانت و حذف نقاط حادثه خیر در مسیر های موصلاتی  به هیچ وج پذیرفتنی نیست و مسئولان مرتبط باید در راستای اصلاح امور پای کار باشند  .

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران با انتقاد از عدم تکمیل واریانت کارخانه گچ  گفت : اگر پیمانکار توان تکمیل این پروژه که چندین سال بلا تکیلف مانده است ندارد برابر قانون خلع ید شود و راهداری در کوتاه ترین زمان ممکن  تکمیل این واریانت را تعیین تکلیف کند. 

  جباری با اشاره به تصادفات مکرر در این نقطه گفت : متاسفانه برابر آمار ارائه شده بیش از 8نفر فوتی و36مجرح فقط در این در  نقطه در سالهای گذشته  اتفاق افتاده است که عدم تکمیل آن از سوی مسئولان غیر قابل قبول است. 

  وی گفت : اداره راهداری و حمل نقل جاده ای باید تا قبل از سال این واریانت را تکمیل و زیر بار ترافیک ببرد . 

جباری با اشاره به اینکه مشکلات عدیده‌ای  برای  شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز در این مسیر  اتفاق افتاده است ؛ گفت : این ضرب‌الاجل در راستای حفاظت از حقوق عامه صورت گرفته است. دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران گفت :این دادستانی  به عنوان مدعی العموم هیچ گونه کوتاهی در تکمیل این پروژه را نمی پذیرد و مسئولان مرتبط باید نسبط به تعیین تکلیف و تکمیل آن اقدامات لازم را انجام بدهند چرا که این دادستانی  در مسیر حراست از حقوق حقه شهروندان با احدی مماشات نخواهد کرد./ م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار