مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انجام یک هزار‌ و ۳۱۳ مورد بازرسی و پایش مصرف گاز در سطح ادارات و سازمان‌های استان ایلام طی ۱۵ روز اول اجرای این طرح از اول آذرماه سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 11 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ شمس الهی اظهار داشت:  مصرف گاز طبیعی در ادارات استان مورد بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف، طبق قانون با آنان برخورد می‌شود.

وی گفت: در این پایش، دمای محیط و میزان مصرف گاز ادارات مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم رعایت در مصرف گاز یا عدم رعایت دمای رفاه، در مرحله اول نسبت به ابلاغ اخطار کتبی به ادارات ذیربط اقدام می‌شود.

شمس الهی مطرح کرد: دمای رفاه و بهینه در راهرو‌های عمومی ادارات ۱۸ و در فضای داخلی اتاق کارکنان ۲۰ درجه می‌باشد که انتظار می‌رود مسئولان دوایر دولتی برای اجرای این بخشنامه مهم، برنامه‌ریزی و نظارت کنند.

وی گفت:  گشت‌های بازرسی و پایش مصرف گاز ادارات دولتی در شرکت گاز استان ایلام برقرار شده‌است و این شرکت در راستای اجرای بخشنامه معاون اول ریاست جمهوری، دستور وزیر نفت و دستورالعمل ابلاغی پایش مصرف گاز ادارات از سوی بسیج شرکت ملّی گاز ایران، اقدام به تشکیل گشت‌های ویژه جهت پایش مصرف گاز در سطح ادارات و ارگان‌های دولتی نموده است.

وی ادامه داد: با برودت دما، شروع فصل سرد و افزایش مصرف گاز در کشور، بر‌اساس بخشنامه صرفه‌جویی و مصرف بهینه گاز ابلاغی از سوی معان‌اول رئیس جمهور، تشکیل جلسات مرتبط در استانداری و ابلاغ به کلیه ادارات و نهاد‌های دولتی در جهت رعایت حداکثر صرفه‌جویی در مصرف گاز، کلیه ادارات استان بصورت مستمر در ساعات کاری ایام هفته و نیز در تعطیلات پایان هفته مورد بازرسی قرار گرفته و رعایت دمای رفاه ۱۸ تا ۲۰ درجه در ادارات و ساختمان‌های دولتی کنترل می‌گردد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار