رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 11 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر کریمیان گفت:ملک کنونی این بیمارستان در بانگنجاب متعلق به دانشگاه ایلام بوده و قرار شد اداره مسکن و شهرسازی هزینه این ملک را پرداخت کند.

وی افزود: زمینی با وسعت بالا سال ۸۸ در میدان میلاد که متعلق به دانشگاه علوم پزشکی بود توسط عده ای تصرف شده و ادعای مالکیت داشتند که قرار بود بیمارستان فوق تخصصی ۳۷۶ تختخوابی در این مکان جانمایی و احداث شود.

وی ادامه داد: هرچند جانمایی این بیمارستان درست نیست، اما اقدامات ایمنی و تمهیدات لازم برای جلوگیری از سیل در این منطقه انجام شده و از نظر فنی و مهندسی کنترل و ایمن شده است.

کریمیان ادامه داد: سال های ۹۶ و ۹۷ این بیمارستان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و این پیشرفت تنها متعلق به اسکلت ساختمان و فضای خارج بود که پس از آن نیز پروژه متوقف شد.

وی افزود:در این بازه زمانی ۲ بار پیمانکار این پروژه عوض شد و مسکن و شهرسازی آن را تحویل وزارت و وزارت نیز به شرکت مادر تخصصی وزارتخانه جهت احداث آن واگذار کرد که در سال ۹۶ سرعت آن بیشتر و بودجه آن نیز افزایش یافت.

وی مطرح کرد: در صورت وجود نقص و مشکل در بیمارستان خدمات به مردم نیز دچار اختلال می شود و باید ایمنی در نظر گرفته شود بنابراین زمانی این طرح افتتاح خواهد شد که از نظر زیرساخت های چهار گانه مشکلی وجود نداشته باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار