پیگیری ها جواب داد؛
:تنها با گذشت چند روز از یاداشت این رسانه با عنوان ، "آقای استاندار کميته رانتی جذب نیرو در شهرستان دهلران که فاقد وجاهت قانونی است منحل کنید / مدعی العموم و دستگاه های نظارتی ورود کند" ودیگر یاداشت های منتشر شده این خبرگزاری خوشبختانه نامه توقف روند معرفی افراد جویای کار کار گروه به فرمانداری ویژه شهرستان دهلران و اداره کار ارسال شد ودر متن نامه یاد شده آمده معرفی هرگونه جذب نیرو صرفاً از طریق دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی با نظارت اعضای موثر کمیسیون کارگری انجام شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 09 December 2021

تابناک ایلام ::تنها با گذشت چند روز از یاداشت این رسانه  با عنوان ، آقای استاندار کميته رانتی جذب نیرو در شهرستان دهلران که فاقد وجاهت قانونی است منحل کنید / مدعی العموم و دستگاه های نظارتی ورود کندودیگر یاداشت های منتشر شده این خبرگزاری خوشبختانه نامه توقف روند معرفی افراد جویای کار کار گروه به فرمانداری ویژه شهرستان دهلران و اداره کار ارسال شد ودر متن نامه یاد شده آمده معرفی هرگونه جذب نیرو صرفاً از طریق دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی با نظارت اعضای موثر کمیسیون کارگری انجام شود.

برابر قانون کمسیون کارگری متشکل از دادگستری ،اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه ، فرمانداری ، تعاون کار و رفاه اجتماعی و...است. 

به گزارش تابناک متاسفانه در چند سال اخیر کمیته غیر قانونی جذب نیرو باعث شده بود که برخی از مسئولان اجرایی وافراد با نفوذ با استفاده از جایگاه که به واسطه رای مردم به دست آورده اند اعمال نفوذ کنند و افراد منتسب به خود را برای کار به شرکت های منطقه معرفی ودر مواردی خارج از قانون نیز با امضا صورت جلسه با شرکت ها در مرکز کشور به دنبال اعمال نفوذ و معرفی افراد ودخالت مستقیم در بحث اشتغال منطقه را داشتند که خوشبختانه نامه ارسالی استانداری ایلام پایانی است بر کمیته رانتی جذب نیرو در شرکت ها که افراد اعمال نفوذ کرده بودند.

امید است کمیته کارگری شهرستان که متشکل از اعضای شورای تامین شهرستان و برخی دستگاه های اجرایی است به صورت دقیق و با نظارت بیشتر در بحث جذب و معرفی افراد بر دفاتر کاریابی نظارت داشته باشند تا شاهد پایمان شدن حقوق جویندگان کار در این شهرستان مرزی نباشیم.

رسانه تابناک از حسن توجه استانداری ایلام و اعضای شورای تأمین و اعضای کمسیون کارگری استان در خصوص متوقف کردن روند قبلی که ضمینه برای رانت برخی افراد تبدیل شده بود تقدیر و تشکر می کند. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار