مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت:این وسایل که شامل تشک کشتی، تاتامی، میز پینگ پنگ، فوتبالدستی و سایر اقلام براساس نیاز سنجی هر شهرستان است امروز بین هفت روستا محروم و کم برخوردار توزیع می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 09 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علیشائی مطرح کرد: در آینده با توجه به ساماندهی و هماهنگی های لازم انجام شده با هیات های ورزشی هر شهرستان تلاش داریم به مناطق کم برخوردار استان بیش از گذشته توجه کنیم.

وی گفت:توزیع این وسایل براساس نیازهای هر شهرستان بمنظور افزایش سرانه ورزشی و تکمیل اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی امروز ارسال شده است.

علیشائی ادامه داد: برگزاری رویدادهای محله ور، اعزام مربیان داوطلب حوزه های ورزشی بمنظور آموزش در بخش مختلف ورزشی ، از جمله برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای هدفمند کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان مناطق محروم بوده  که نتیجه این اقدامات شناسایی استعدادها هر منطقه است.

وی بیان داشت: توجه ویژه به ورزش روستایی و تجهیز خانه های ورزش روستایی علاوه بر توسعه ورزش  پیشرفت ورزش هر منطقه موجب می شود که ارتباط بین ورزش محلات با ورزش قهرمانی در شهرها برقرار شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار