مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: باتوجه به ظرفیت های مناسب کشت زراعت چوب در شهرستان دهلران، در آینده نزدیک کارخانه صنایع چوب در دهلران ایجاد می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 08 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا احمدی در دیدار با امام جمعه شهرستان دهلران گفت: سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه جنگل کاری و بیابان زدایی در شهرستان دهلران انجام شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه طرح زراعت چوب در دستور کار سازمان جنگل ها قراردارد خوشبختانه استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران در بحث طرح زراعت چوب در کشور پیشرو است .

احمدی به طرح زراعت چوب ۵۰۰ هکتاری در آینده نزدیک در شهرستان دهلران اشاره کرد ، گفت خوشبختانه سرمایه در حال انجام پروسه های اداری است .

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام افزود: این سرمایه گذار علاوه طرح زراعت چوب صنایع پائین دست و جانبی را ايجاد خواهد کرد که زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر را فراهم‌ خواهد کرد .

وی به کاشت درخت به یاد شهدا استان اشاره کرد گفت: در راستای برنامه‌های ذیل کنگره ۳هزار شهید استان ۳میلیون اصله نهال به یاد هر شهید یک هزار اصله نهال کاشت می شود .

احمدی گفت : خوشبختانه اداره‌ کل منابع طبیعی استان ایلام امسال با تولید ۴ میلیون اصله نهال در سطح ۴هزار هکتار با مشارکت‌ مردم ، کشاورزان، مجريان طرح ، تشکل‌های مختلف کاشت نهال به یاد شهدا اجرا می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار