فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: نیروی انتظامی در تعامل با سایر ادارات سعی بر افزایش آگاهی عمومی و افزایش مهارت‌های اجتماعی شهروندان در برابر آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها دارد.
کد خبر: ۱۰۱۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 09 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار القاصی  مهر افزود: از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت در حوزه فرهنگی و آموزشی، ارتقاء سطح آگاهی آنان در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌توان خانواده‌ها را با انواع معضلات اجتماعی و راهکار‌های خود مراقبتی آشنا کرد.

وی مهمترین زمینه‌های همکاری و تعهدات مشترک نیروی انتظامی و کمیته امداد را، همکاری در زمینه ارتقاء دانش و مهارت گروه‌های هدف در جهت کاهش عوامل مخاطره آمیز و استفاده از ظرفیت‌های علمی و اجرایی در راستای تولید محصولات فرهنگی برشمرد.

سردار القاصی مهر مطرح کرد: استفاده از آموزش غیر حضوری نقش مهمی در ارتقاء دانش و آگاهی افراد جامعه دارد؛ چرا که این مهم، کم هزینه بوده و تعداد افراد زیادی را شامل می‌شود، پس با توجه به شرایط کنونی جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا می‌توانیم با استفاده از ظرفیت، توان و امکانات آموزش همگانی، مطالب و محتوا‌های آموزشی مورد نظر را از به مردم ارائه دهیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار